Persoonlijker, overzichtelijker en eenvoudiger

We hebben een nieuwe website! Daarmee bieden wij jou een nog betere online ervaring. Zo heb je meer inzicht in je eigen account met jouw eventuele privileges en sluiten wij nog beter aan op jouw wensen.
 
Het is misschien nog even wennen, maar een paar dingen zijn dus anders. De meest voorkomende vragen hebben wij voor je op een rijtje gezet.

Wij werken er hard aan om eventuele problemen op te lossen en vragen om je begrip. Mochten er dringende vragen zijn, neem dan contact met ons op.

Eerste keer aanmelden op nieuwe site

Ben je al bekend bij De Leest, maar bezoek je voor het eerst onze nieuwe site (gelanceerd op 5 september 2022)? Dan is het van belang om even een nieuw account aan te maken. Je vult je e-mailadres in waarmee je normaal gesproken bij ons inlogt en ontvangt vervolgens per mail een bevestiging. Deze bevestiging kun je het beste voltooien op hetzelfde apparaat als waarmee je probeert in te loggen.
Je kan ook eventueel een inlogcode opvragen waardoor je de bevestiging wel op een ander apparaat kan laten binnenkomen.

Ben je nieuw bij De Leest? Dan vul je het e-mailadres in waarmee je graag kaarten zou willen reserveren en volg je dezelfde route in het bevestigen van je e-mailadres. 

Na de bevestiging krijg je de mogelijkheid om een wachtwoord aan te maken (optioneel) en je account verder aan te vullen. 

E-tickets en bestelhistorie

Vanaf 5 september 2022 wordt de bestelhistorie in je account opnieuw opgebouwd. Bij onze theaterkassa hebben wij uiteraard een compleet overzicht met jouw bestelhistorie van voor die tijd. Mocht je vragen hebben mag je ons altijd mailen via theaterkassa@deleest.nl.

E-tickets voor voorstellingen die je nog in het vooruitzicht hebt, vind je uiteraard terug in je account. Hiervoor is het van belang om een account aan te maken met het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Je e-tickets kan je downloaden in jouw account. Uitprinten is niet nodig, kaarten op je mobiel zijn ook toegestaan.

Privileges (b.v. Vriendschap)

Ben je Vriend van De Leest of heb je een ander privilege? Ook dat vind je nu eenvoudig terug in je account.

De korting van je Vriendschap of ander privilege zie je direct tijdens het bestellen van kaarten terug in je account. 

Verzamel al je favoriete voorstellingen in je persoonlijke wensenlijstje

Zie je zoveel moois en kun je nog niet kiezen uit ons theateraanbod? Het is vanaf nu mogelijk om je favoriete voorstellingen op een wensenlijstje te zetten en op een later moment af te rekenen. Dit doe je eenvoudig door in het programma-overzicht of op de pagina van de voorstelling zelf het hartje aan te klikken. 

Let op. De voorstellingen in je wensenlijstje worden niet voor je gereserveerd. Zorg dat je de kaarten op tijd bestelt en niets mist! 

Ontvang je onze nieuwsbrief al?

In je account vind je ook je gekozen communicatievoorkeuren. Bepaal eenvoudig zelf welke nieuwsbrieven je graag zou ontvangen om op de hoogte te blijven van ons aanbod.