Veelgestelde vragen
Online reserveren
Check dan de spambox in jouw e-mailprogramma. Ook is het belangrijk dat je na de online betaling klikt op 'Bestelling voltooien' op de betaalpagina van jouw bank om terug te keren op deze website. Als jouw betaling gelukt is, moet je in ieder geval binnen een uur de kaarten hebben ontvangen. Als dat niet zo is, neem dan even contact met ons op.
Als je wilt inloggen op de site dien je eerst je e-mailadres in te vullen. Vervolgens krijg je een bevestigingsmail, of - als je daarvoor kiest - een inlogcode. Met die mail of code kun je inloggen. Als je bent ingelogd kun je in je account eventueel een nieuw wachtwoord instellen via wachtwoord instellen/wijzigen. Je kunt vanaf dan inloggen met je e-mail en wachtwoord.
Let op! Een wachtwoord is niet meer noodzakelijk. Je kunt altijd inloggen met de bevestigingsmail of inlogcode.
Soms zijn er storingen bij iDEAL (zie hiervoor www.ideal-status.nl). Zie je dat er foutmeldingen zijn bij jouw bank, neem dan contact met ons op
Als je e-tickets koopt, ontvang je - wanneer de betaling bevestigd is - direct een bevestigingsmail met de e-tickets.
Je kunt kaarten tot drie dagen voor de voorstelling annuleren. De waarde van jouw kaarten zetten we in jouw account op de website en je betaalt per kaart € 2,25 annuleringskosten. We geven geen geld terug.
Je e-ticket kun je op jouw smartphone bij de zaaldeur tonen. Je kunt de e-ticket ook thuis uitprinten.
Het maximaal aantal te bestellen kaarten is 10 kaarten per voorstelling. Wil je meer dan 10 kaarten bestellen, neem dan contact op met de theaterkassa: 0416-331751 (openingstijden). Voor sommige populaire voorstellingen geldt een maximum van twee of vier kaarten per adres.
Ja. Kies bij het kopen van kaarten bij 'Betaalwijze' eerst voor Podium Cadeaukaart of Nationale Bioscoopbon. Vul het nummer en de pincode in (en betaal eventueel het resterende bedrag met een andere betaalwijze).
Ja. Op de betalingspagina zie je of je een digitaal tegoed hebt en of je dat wilt inzetten. Voor het eventuele resterende bedrag kan je vervolgens een andere betaalwijze kiezen.
Dit is niet mogelijk via de website. Wil je online reserveren en gebruik maken van de mogelijkheid in twee termijnen te betalen, neem dan tijdens kantooruren contact op met een van onze medewerkers, telefoonnummer 0416-334746.
Mindervaliden
Je kunt rolstoelplaatsen alleen telefonisch reserveren: 0416-331751 (openingstijden).
De Rabozaal (grote zaal) is voorzien van een draadloos infrarood systeem voor slechthorenden met of zonder gehoorapparaat. Als je geen gehoorapparaat hebt, zijn er speciale gehoorsetjes voor aanvang van de voorstelling gratis verkrijgbaar bij de garderobe. De praktijk leert dat ook horenden die problemen ondervinden met bijvoorbeeld de verstaanbaarheid van toneel, baat hebben bij de gehoorsetjes. In de kleine zaal is deze service niet beschikbaar.
Kleine kinderen
Ja. Voor alle personen die een voorstelling bezoeken dien je een geldige toegangskaart te kopen. Let bij de jeugdvoorstellingen op de leeftijdsindicatie!
Ja. We beschikken over een flink aantal stoelverhogers, zodat de allerkleinsten de voorstelling ook goed kunnen zien.
Staat jouw vraag er niet bij?
Mail ons jouw vraag! Misschien kunnen we hem hier in deze lijst opnemen. Je kunt een e-mail sturen naar: info@deleest.nl.